Bijna... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Carmen Caspers - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Carmen Caspers - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

09 November 2008 | Nederland, Roermond

Nog maar 5 dagen en dan neem ik vrijdag al het vliegtuig naar de andere kant van de wereld! Na 11,5 uur vliegen kom ik eerst in Hong-Kong aan en anderhalve dag later wordt de reis vervolgd met nog een 11 uur durende vlucht naar Nieuw-Zeeland. Het land dat bekendstaat om zijn mooie en veelzijdige natuur!

Het was een drukke periode de afgelopen tijd, maar het is me toch mooi gelukt om mijn aanvankelijke doelstellingen te halen! Nu ik succesvol mijn studie heb afgerond, grijp ik de mogelijkheid om nog 'even' wat van de wereld te zien, alvorens ik me ga storten in het werkende leventje. Afgelopen donderdag heb ik mijn afstudeerfeestje gehouden, meteen de gelegenheid om afscheid te nemen.. Het is namelijk toch wel spannend, ondanks dat ik er heel erg zin in heb.

Omdat ik toch een aantal maandjes weg zal zijn uit Nederland, wil ik jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van mijn avonturen in Nieuw-Zeeland en Australië. Ik zal proberen om regelmatig berichten te plaatsen op deze website! Zo krijgen jullie in die Hollandse wintermaanden hopelijk toch een beetje een zomers gevoel..!

Liefs,

Carmen

  • 09 November 2008 - 18:41

    Michiel:

    Hoi Carmen,

    het was een geslaagd feestje donderdag!
    Ik wens je heel veel plezier en spanning toe de komende maanden. Ben benieuwd naar je ervaringen, nu al!

    Groetjes uit Eijsden (nog)

  • 09 November 2008 - 22:33

    Bert En Nellie:

    Hallo Carmen,
    Harstikke fijn dat je ons toegevoegd heb aan je bestand. Wij wensen je een geweldige reis en wachten vol spanning af wat je mee gaat maken.
    Groetjes,bert enNellie

  • 09 November 2008 - 22:58

    Lejunke:

    Neenee, je mag helemaal niet gaan!!!!

    Natuurlijk wel! Geniet ervan, we zullen je volgen!!!

    p.s. doe je wel bietje voorzichtig?

  • 10 November 2008 - 07:26

    Lucien:

    Good bezig! haha vuul plezeer man, en doot veurzichtig. Asse straks unne kier truuk bis, laot maar wat weite dan regel ik waal wat werk veur dich ;-)

    x lu

  • 10 November 2008 - 08:40

    Janneke:

    Hee Carmen!!!

    Het feestje was erg gezellig!! Nog redelijk laat gemaakt had ik gehoord!!
    Ik wens je alvast een goede (lange) reis! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Veel plezier en geniet ervan!!

    Groetjes uit Nijmegen!Janneke

  • 10 November 2008 - 11:42

    Chris:

    Hey Carm,

    Een paar goede vrienden van me zijn je voorgegaan naar dat mooie stukje natuur daar aan de andere kant van de aarde, dus ik weet wel zeker dat je 100% gaat genieten! Ik wens je dan ook heel veel plezier tijdens je reis, en wacht op alle spannende verhalen :)

    Greetz from Maastricht,
    Chris

  • 10 November 2008 - 14:34

    Yv:

    Haa Carm!
    Was idd gezelli feestje donderdag!
    Vast een heeele goede reis, take care, en geniet flink van de mooie dingen die je gaat zien! Hou ons maar goed op de hoogte.
    Groetjes en een dikke knuffel!
    Yv

  • 12 November 2008 - 11:30

    Paula:

    He Carmen, was idd. gezellig vorige week! Leuk zaaltje! Nog maar twee dagen... o zo spannend maar het komt allemaal goed! Goeie reis! Groetjes, Paula

  • 12 November 2008 - 14:09

    Loes:

    Heyyy wat een verrassing!!! Super leuk dat je ook gaat reizen. Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden. Maar is wil nog wel wat meer weten,
    Reis je alleen?
    Hoelang gaat de reis duren?
    Backpacken?
    Is er een plan, welke plaatsen, activiteiten ga je doen?
    Ik kijk nu al uit naar het volgende berichtje!
    XXX Loes

  • 13 November 2008 - 18:17

    Ilse:

    Hey Carmen... ow ow ow, you're about to leave.. No worries, you're going to do just fine! Morgen komt vast een moeilijk moment en misschien zit je in Hong-Kong ook nog niet helemaal lekker in je vel, maar daarna gaat het vast HELEMAAL goed komen! Ik wens je SUPERVEEL plezier, een goeie reis en nog veel meer... Ik ga je volgen! Liefs x ilse vanaf Maastricht

  • 14 November 2008 - 07:16

    Danielle:

    He Carmen! Toevallig zag ik je berichtje op hyves staan, wat gaaf dat je naar NZ gaat! Goeie reis! It's beautiful! Bij lake Taupo (ten zuiden van auckland) zeker van de mogelijkheid gebruik maken uit n vliegtuig te springen, ik heb eeuwig spijt dat ik dat niet gedaan heb toen!!! Enjoy! En no worries, ik hoop dat je je snel thuis voelt tussen alle backpackers :) Ik ga je zeker volgen! Liefs, Danielle (vant stedelijk;) x

  • 14 November 2008 - 16:57

    Isabelle:

    Hey Carmen!

    Jammer dat ik je niet meer heb gesproken voordat je weg bent gegaan!

    Ik wil je iniedergeval heel veel plezier wensen! geniet ervan!
    Ik ga je volgen op deze site!

    En ik houd wel de oude mensen hier voor je in de gaten, hoop alleen niet dat ik nu alle criminele avontuurtjes over me heen krijg;)

    doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Nu ik mijn studie succesvol heb afgerond, ga ik mijzelf belonen met een reis naar Nieuw-Zeeland en Australië!

Actief sinds 11 Mei 2008
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 27790

Voorgaande reizen:

14 November 2008 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: